Search
Search
Review Filem | The Witch Part 2 – 2022

Review Filem | The Witch Part 2 – 2022

Akhirnya terbongkar juga wajah sebenar watak utama baru yang menggantikan Kim Da-mi dari The Witch Part 1!!

Shin Si-ah, yang berjaya mengalahkan 1408 pesaing lain dalam 3 uji bakat dipilih sebagai ahli sihir baru bagi sekuel The Witch Part 2: The Other One.

Filem “The Witch Part 2” bakal membawa kita kembali kepada “The Witch Universe” yang kini lebih berskala besar dan lebih berkuasa! Filem ini akan tersedia di pawagam seluruh negara pada 15 Jun 2022 ini. Seluruh peminat filem Part 1 pada 2018 ini bakal memberi tumpuan sama ada sekuel kepada “The Witch” akan menjadi mega hit seperti Part 1.

Recap Sinopsis:

Filem “The Witch 2,” Shin Si-ah memainkan peranan sebagai seorang gadis muda yang terselamat bersendirian di institut penyelidikan rahsia yang menghancurkan “Arc” dan melarikan diri ke dunia luar, tetapi kini perlu menghadapi kuasa baru yang cuba memilikinya bagi kepentingan mereka sendiri.

Shin si-ah membawakan watak seorang gadis yang “Innocent” tetapi juga seorang yang pemberontak dan jiwanya seolah telah rosak. Berbeza dengan Kim Da-mi sebagai Ja-yoon dalam filem pertama, yang merupakan seorang pelajar sekolah menengah.

Penulis: Aireen Jualbagz Jaybee
Sumber: 
Facebook Movie Lovers Malaysia

PanggungWayang